اطلاعیه شماره (1)-انتخاب واحد

باسمه تعالی
با سلام و احترام
اطلاعیه مهم و قابل توجه
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند:
زمان‌بندی انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، به شرح زیر اعلام می گردد:
۱- شروع انتخاب واحد ازساعت ۸صبح روزچهار شنبه ۱۸بهمن ماه لغایت ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۹بهمن ماه.
۲- شروع کلاسها دو شنبه ۲۳ بهمن ماه
۳- دانشجویان عزیز کارشناسی ارشد نیز که تمام واحدهای درسی آنان تمام شده است لازم است نسبت به انتخاب واحد پایان نامه اقدام کنند در غیر این صورت هیچگونه مسئولیتی متوجه مؤسسه نخواهد شد.
۴- دانشجویان محترم بعد از پرداخت شهریه ثابت می توانند انتخاب واحد خود را انجام دهند و بعد ازانتخاب واحد و مشخص شدن شهریه متغیر نسبت به پرداخت آن نیز اقدام نموده و اسلیپ بانکی را تا آخر وقت اداری روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه به مدیر محترم آموزش تحویل نمایند و چنانچه دانشجویی به هر علتی تا تاریخ فوق اسلیپ بانکی را تحویل ندهد انتخاب واحد آن فرد حذف و کان لم یکن تلقی می گردد و مؤسسه هیچگونه مسئولیتی ندارد،دانشجویان گرامی توجه داشته باشند لازم است مشخصات کامل خود را شامل نام و نام خانوادگی ،رشته و مقطع تحصیلی و شماره دانشجوئی را روی برگه واریزی بنویسند و دو برگ کپی از آن به آقای قربانی جهت ثبت در سیستم و درج در پرونده تحویل نمایند.
۵- حذف و اضافه از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه اول اسفند ماه تا ساعت ۸ صبح چهارشنبه دوم اسفندماه می باشد،دانشجویان محترم می توانند حداکثر دو عنوان درسی را حذف و یا اضافه نمایند.
۶- دانشجویان گرامی توجه داشته باشند چنانچه به هرعلتی نتوانند درموعد مقرر انتخاب واحد نمایند (شامل پایان نامه و واحدهای درسی) مؤسسه در این خصوص هیچگونه
مسئولیتی ندارد و برابر آئین نامه آموزشي با آنان رفتار خواهد شد.
با آرزوی موفقیت برای همه دانشجویان محترم.
روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی رضائی

Template Design:Dima Group